Reklamace

Pokud se ve Vámi vybraném a objednaném šátku nebudete cítit dobře, nebo bude poničený pošlete nám jej jednoduše zpět.
V každé zásilce, kterou Vám posíláme, bude přiložen štítek s naší zpětnou adresou. Stačí šátek vložit do obálky, nalepit štítek a poslat k nám. Do emailu nám napište Vaše číslo účtu a peníze Vám obratem pošleme.

 

šátky na krk

 

Při jakémkoli dotazu využijte chat v pravé části Vašeho monitoru nebo nám napište na email reklamace@satkylevne.cz :)

 

Velice rádi Vám poradíme či pomůžeme vyřešit problém ;)



Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.